Åtgärder bör vidtas

Idag belönade jag dagen med en finfika på staden.
Det var jag, Linnea P.halmen och Jonny daz Ägg som sällskapade varandra på Café vi 3 (ja men vart annars, vi var ju faktiskt 3 stycken). Ägg var självklart sen som vanligt, så till en början var det bara jag och P.halmen som joinade varandra. Ägget ramlade in och berättade om sin fina frukost han hade fått av sin Mamma - Bullar och kaffe. Jaha tänkte vi, vad snällt. Ägg kunde inte hålla sig särskilt länge för kanske 3 min senare satt han och viftade med Falukuriren och sa " Notera datumet aiight". Grattis ägg, du är nu 19 som jag. Inte undra på att han hade fått en fin frukost. För att fira sin dag hade han bestämt sig för att börja jobba 3-skift. Haa ha. Det diskuterades hurvida 9/11 var enkonspiritation eller ej. Kan mycket väll hända. Nu vill jag se den filmen oxå. 12.15 s vi hejdå för att jag skulle hinna laga mat och matlåda. mamma hade äntligen införskaffat ett lager med hamburgare till våran frys så lunchvalet blev lättans - hamburgare. Matlåda - veg färssås och makaroner. Till sällskap mitt i min matlagningshysteri fick jag min granne Balkevalke ( som är besviken på sina arbetsbyxor). Vi diskuterade killar ( ooh vilken jätte suprise) och det faktumet att vi inte lyckas få någon pojkvän. Den första frågan var självklart; vad gör vi för fel som inte lyckas behåklla någon killes intresse en längre tid? Vi kanske är lite för lätttillgängliga, fast å andra sidan, om vi hade spelar jätte svårflirtade så hade det kanske inte blivit någonting endå och vgi hade gått miste om roliga minnen. Så efter mycket om och men så konstaterade vi att vi gör nog inte något fel trots allt, problemet är helt klart killarna. Det är dom det är något fel på som inte ser vad dom går miste om. haha. Ja, eller så har vi bara otur. eller så saknar vi skills. nej, jag tror nog bara vi har haft lite otur.
Sen gick balkevalke den långa vägen hem och tog ut kladdkakorna ur ugnen. Själv plockade jag på mig några Cd-skivor och drog till jobbet. Det är helt klart värt. Idag har jag b.la lärt mig ( kanske mer fått reda på ) att det finns kurser i hur man hanterar en mobiltelefon. 240 pix för 3 lektioner. Det kanske är något för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0