Bättre fly än illa fäkta

Nu har jag iallafall bestämt mig att det inte blir något hejdåande-festande hemma hos mig i helgen. Det skulle bara kännas överskattat eftersom jag kommer att komma hem efter 1 månad och säger hej. Jag drar mig redan nu för att komma hem till Falun. Som Tammy så vänligt uttryckte sig idag : Det känns som att Falun äter upp en, bit för bit. Ja det gör det verkligen. Även fast jag är livrädd för att lämna den här trygga men tråkiga tillvaron jag har skaffat mig så skulle jag inte överleva att stanna kvar i Falun längre än till den 5 september. Det räcker nu. Jag har fått nog av Falun. Jag är så besviken på allt falun har att erbjuda - vilket är i och för sig praktiskt taget ingenting. Och det sägs ju att man ska glädjas åt det lilla, men jag vet inte vad det lilla är just nu. Finns det ens något utav det lilla kvar i den här staden..?


Kommentarer
Postat av: Lenny

Jag är liten och jag är kvar :)

2007-08-29 @ 00:39:48
URL: http://Linneayeah.blogg.se
Postat av: Em

Tänk på mig som blir kvar i 5 månader/20 veckor/2 sommarlov/en evighet till, jag kommer vara uppäten lagom till jul.

2007-08-29 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0