Förkylningen från helvetet

Ja, eller så är det bara förkylningen från Rhodos som bestämde sig för att utlösas. I måndags måde jag helt okey, fast sen började det att komma krypandes i halsen tills på tisdag natt. Gårdagens natt eller nu imorrse eller när var det egentligen ( det är den stora frågan som alla som jobbar natt ställer sig tror jag) har det varit riktigt jävla drygt.
Och inte har det blivit bättre av att jag har försökt sova, för trots att jag var hur trött som helst på jobbet så tog det mig 1 timme och 50 jävla minuter innan jag kunde somna. Inte nog med det, för att jag vaknade 2 timmar senare och var pigg. Efter det låg jag och vred och vände på mig  i 4 timmar till. Nu sitter jag här, känner att jag kommer att kolappsa vilken stund som helst. Hade det inte varit för att det är så svårt att sjukanmäla sig och för att jag jobbar natt så hade jag nog gjort det.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Du har ju för fan inte ens vart på Rhodos!!!

2007-08-09 @ 15:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0