Pray on a star

Igår när jag stod utanför mitt hus ( självklart i min alldes för stora pyamas som hänger i rumpan) och pratade med Albin och Linnéa så såg vi ett hmm.. stjärnfall, fast endå kanske inte. Det var något lysande som åkte ned från himlen och lämnade ett spår med lysande saker efter sig, precis som ett stjärnfall men det lyste mycket starkare än vad det borde ha gjort. Men iallafall så bestämde vi oss för att önska oss något, så som man gör när man har sett ett stjärnfall. Efter 1 minuts tystnad klämmer albin ur sig att han önskade sig något som verkligen var helt oegoistiskt, Linnéa säger att hon önskade sig något väldigt egoistiskt. Själv kunde jag inte önska mig något. Jag funderar fortfarande på vad min önskning skulle kunna vara, men jag kommer absolut inte på något. Det finns små önskningar, men dom känns inte sådär jätte viktiga så jag skulle kunna slösa önskningen på en sådan önskning. Varför vet jag inte vad jag vill?! Det känns som om att ingenting spelar särskilt stor roll just nu, det får helt enkelt bli som det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0