Prio 10

Fredag. Det var ju trevligt att någon bestämde att det skulle komma en till fredag bara sådär. Veckorna går så fort nu för tiden att det känns som om det är fredag + lördag hela tiden. Kanske är det bara så att jag har tur som känner så. Måndagar och tisdagar finns inte ens i min lilla värld. Men idag är det iaf fredag. Jag började morgonen med att kila över till Linnea för att babbla lite granna. Väldigt lite, i 10 minuter faktiskt bara.
Sen så tänkte jag att otis ska inte behöva sova sådär överdrivet länge när han jobbar natt + att han var i rättvik och söp till kanske 4 igår. 11.00 är den idealiska tiden att gå upp, tyckte jag.
Eftersom jag är en av källvikens lataste människor så tog jag bilen hem till honom ( för er som inte vet, det är inte ens en kilometer hem till honom), sa godmorgon och krävde att få kika på simpssons filmen.
Kikade på filmen, som faktiskt var bra. Den var varken över eller under mina förväntningar så det var ju bra. Tog bilen hem iegn, lagade lite hamburhare och sen kom Linnea över för att låna och prova lite kläder.
Hon hade en viktig grej att göra. En viktig grej som för med sig saker som att spotta, kladda & hälla ut te.
Hur hon nu lyckades med sin lilla grej återstår nu bara att se. Med tanke på att jag inte har hört något på snart 4a timmar så kan det ju ha gått bra, eller åt helvete. det vet man faktiskt aldrig. Eller så har det inte gått något alls, för Linnea ringer ju alltid när något gått bra och när något gått dåligt. Hmm. spännande, eller inte alls.
Jag däremot, jag sitter här på jobbet och insåg för en stund sedan att jag är svart i hela annsiktet. Yes, har man arbetat så ska det faktiskt synas.nu är det bara 1 timme och 39 minuter kvar tills jag får åka hem. wi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0