Albin är vårat offer

Albin har fått för sig att jag och Moa är manshatare. Inte nog med det så tror han att det är han som kommer råka ut för våra aggresioner. Mina dagar handlar mest om jobbet, Albin och Moa. Lite Jakob oxå. Men just dom två senaste dagarna har det varit intensivt med Albin och Moa. Moa är faschinerad över hur mycket strunt hon har lärt sig att prata om när hon hänger med oss. Innan hon träffade oss hade hon inte en tanke på att man kunde skratta åt laxermedel på Robinsson i en timme. Eller koppla allt man säger till sex.  Idag klämde albin ur sig frasen
Alltså, dom här såsfläckarna går inte bort och gnuggade samtidigt sig själv väldigt nära skrevet. Otroligt roligt.
Restrerande raster idag satt albin och tjatade om hur förtryckande jag är mot det manliga könet. Jag ska tydligen bli officer och ha stilettklackskor som är spetsiga framtill, sen ska jag stå och ta ut mina mans-hatar-aggressioner på det stackars killarna som gör lumpen och sparka dom med mina spettsiga skor. Nästa rast tema var hur vi skulle tortera albin. Spänna fast han i bilen så han fick springa efter, spänna fast han i bilen så han fick dra den ( givetvis samtidigt som jag och moa står på varsin sida och piskar han med en oxpiska) sen skulle vi spänna fast han naken på taket. På vägen hem var det Albin som tog över våra planer. Moa föreslog att vi skulle ha en liten vinkväll några tjejer, genast föreslog albin att han skulle sitta i en bur under hela tjejkvällen när vi snackade skit om killar. Albins planer urartade och det hela slutade med att han skulle sitta fast i ett koppel iklädd enbart läderstring och han munklovsgrej, varje gång någon av oss tjejer blev arga skulle vi slå och sparka på honom. Tillsist ville Albin att vi skulle överfalla honom så fort han kom innanför dörren. Där stoppade vi albins planer och han sa istället att han var glad att han skulle åka till asien så han kunde få trycka ned en hel befolkning. Vi tyckte albin var hemsk. Han tyckte vi var hemskare, men vadå? Vi skulle bara trycka ned albin.

Imorgon firar vi med Kebab. Albin ska passa sig för Såsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0