8 Februari

Idag vaknade jag på det mysigaste sättet man kan vakna.
Jag hörde hur min dörr skramlade till och in kom Berta farandes och flög på mig. Tack och lov att hon är så liten och söt, annars hade det kunnat sluta illa. Efter att ha mysit lite med Berta, så försökte jag ringde Linnea. Men hon svarade självklart inte. Sen så fortsatte min dag ganska bra. Folk var vänligt sinnade mot mig, jag tror dom kände på sig att det var den där dagen jag har fasat för ganska länge.
8 februari. Förr om åren var det min och Dannes första årsdag ( eftersom vi var lite komplicerade och tog uppehåll på 2 månader så fick vi ju 2 årsdagar, men vi ansåg att den 8 februari var den officiella).
Fast det konstiga var att den här dagen inte alls kändes annorlunda. Vad hade jag tänkt mig?
Att jag skulle gå runt med grov ångest hela dagen? Nej, det har jag inte gjort, jag har inte ens kännt mig lite ledsen. Mer bara förvånad över att det inte kändes konstigt. Vilket är bra. Jag ska väll inte klaga om man säger så haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0