all uppvaktning undanbedes

All uppvaktning undanbedes vänligt men bestämt på Alla hjärtans dag.

Jag kände att det var lika bra att skriva det så att det inte händer konstiga saker den 14 februari, och sen så om jag skulle känna mig totalt bortglömd och ledsen ( Första alla hjärtans dag som singel sen jag var 15) så kan jag alltid skylla på att jag faktiskt skrev att all uppvaktning undanbedes vänligt men bestämt på alla hjärtans dag. Skönt iallafall att alla hjärtans dag är på en onsdag och att jag går länge i skolan då och brukar iaf inte umgås med folk på onsdagar så det kommer nog bli en helt vanlig dag.
Om inte jag och Emma hur bubbelpoolen på scandic och förstår för alla par som egentlinge ville hyra den. Synd bara att ekonomin inte är tillräckligt stark för att hyra den för att bara jävlas.
Föresten är alla hjärtans dag bara ett kommersiellt affärsjippo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0