bäst på att göra ingenting

Jag vet inte riktigt hur det gick till, eller när det hända. Men en sak jag är helt 100 % Säker på är att jag måste vara bäst i världens på att skjuta saker under mattan och inte göra någonting.
Förut var jag flitig och duktig, men nu är jag allt annat än de. Som till exempel har jag tänkte varje dag i snart 3 veckor börja författa på mitt Cv - men jag har inte kommit en mening ens.
I Fredags skulle jag ha en väldigt arbetssam dag, det slutade med att jag spelade shooting bubbels och la alla mina smutskläder under sängen. Och idag då?
Jag sov så länge att jag inte fick någon frukost i mig föräns klockan var 14.30.
När frukosten var avklarade så spelade jag oc Oscar tv spel i några timmar. Jag ägde dock ut honom på bowlinge. Nej det där varinte sant faktiskt. Vi var faktiskt jämnduktiga ( om sanningen ska fram kanske Oscar var snäppet bättre än mig, men bara då det lilla snäppet).
Nu har han åkt, och jag sitter och läser olika bloggar istället för att städa, skriva cv, plugga fysik, plugga matte, skriva på Projekt arbetet, skriva religionen grejen för att slutligen kanske träna?
Nej det här håller inte i längden. Från och med i dag ska jag bli flitig igen och göra mina läxor. Utan att klaga. Inte ett ord ska jag säga. Och jag ska inte beklaga mig här i bloggen om hur tråkigt mitt liv är för att jag bara pluggar och städar hela dagarna. Nu ska det bli lite ändring i min vardag. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0