en helg i dimman

"Mårten vill införa nykter barrunda men måste dricka för att orka med."

igår så vaknade jag upp med gruvlig ångest och den värsta huvudvärken jag hade varit med om. Grunden till detta uppvaknade var en liter vin + en cider. Dryckerna förtärdes först hemma hos Erks på en riktigt rolig förfest! Hur lyckad som helst. Kvällen fortsatte inne på kopparhatten. Lyckat? Ja, jag tror det?

Som sagt, jag mådde dåligt på lördagen när jag vaknade upp. Kajsa och jag fick vara hundvakter till Berta. Berta har en plastflaska som hon leker med. Jag lovar er att det låter mycket, högt och illa, inte alls det man vill ligga och lyssna på när man är bakis.

Jag och Kajsa bakar chockladbollar och är allmänt nöjda med livet. Leker lite på msn för att sedan vid 17.00 tiden inse att det kanske är dags att klä på sig. Så det gör jag. Åkte till blge och plockar upp Erks. Åker runt lite och hamnar sedan i Linneas soffa.
Det gjorde katarina med. Hon var väldigt besviken på sig själv då hon hade tänkt rena sin kropp i två månader ( äta nyttiga saker, träna och inte dricka alkohol), tyvärr var det bara en vecka sedan hon började med de och det gick inte så jätte bra.

Kilade ned till bussen och åkte buss ned på stan. Halkade oss in på etage och hade roligt.
Jag gick in i dimman kan man säga, men jag tror det var riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0