I'm ?


Idag satt jag helt plötsligt vid en bänk, mittemellan Albin och Gyllner och stirrade rakt fram på våran fysiklärare som sa att Göran var sjuk. Jag undrade, hur fan kunde vi va dom enda 3 som inte visste om det? Gyllner drog illa kvickt, medans jag och Albin sa och beklagade oss. Tog mest död på lite tid.
Sen så satt vi och spanade på killar. Eller mest jag, albin ville inte spana på killar.

Vi stod vid skåpen, några bråkar, jag och Albin står och tjuvlyssnar. I bakgrunden hör jag lite svagt Klirr klirr. Fest! Jag och Albin börjar fantisera om att vi skulle gå fram som korridorsvakter och beslagta hgans väska. "Ehhhhhh hurvar det här då?!" Och precis som alltid när jag babblar på så blir det så sexistiskt.
Albin: " eeehhh Bend overrhhh! Vilket spänstig liten stjärt du har"
Vi var väll inte särskilt diskreta med vad vi sa... för när vi kikade dit igen så rodnande Öl killen, ganska så rejält faktiskt. Jag och Albin skrattade glatt och började babbla om något annnat.
När vi står där och babblar så hör vi ett högt klirr. Vi tittar dit och en annan innebandykille har tappat sin glasölflakskai golvet. Eftersom jag var uppe i varv så började jag att skratta högt och elakt. Stakcras kille, han skämdes nog lite. Specielt eftersom jag inte kunde sluta skratta. Det var kul.

Sen så hade vi dubbel fysiklektion. Anders var min Dady. Tyvärr inte Sugar Dady, men men, man nöjer sig med vad man får. Kämpade på så bra på lektionen att vi slipper ha en lektion på fredag. Yes!
Åkte lite buss hem, käkade lite middag och åkte tillbaka till skolan.
Det enda jag skulle göra var att titta på lite bilder och låna en kamera. Det märkligaste var att det tog mig 1 h och 45 min att göra det. Väldigt ovärt faktiskt.

Nu ska jag åka på Pilates. Obs; Inga väldoftande bollar till spännande musik här inte.
Mrloversomeafterseven?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0