Kinky Party

Jag ringde inte och störde oscar när han hade lektion. Jag ringde och störde honom när han satt utelåst i sin trappuppgång. Oscar skulle egentligen knyta fast sina nycklar i brallorna så att han hela tiden visste vart han hade dom. Då skulle han slippa hänga i sin trappuppgång. Om inte annats så kanske han borde ställe ut en soffa i trappuppgången eller något annat och göra lite hemtrevligt åt sig själv?

Nu har jag varit och fikat med Erika, mytch trevligt vare!
Eftersom det var mer än en månad sedan hon och jag träffades fick vi lov att börja det hela mitt att uppdatera varandra om våra väldigt invecklade och komplicerade liv ( som hade kunnat vara grunden till en väldigt rolig bok). Vi hamnade på Kopparhatten där erika bjöd mig på en kaffe.
För en gångs skull var sofforna lediga så att vi nästintill sprang upp dit. Man lär väll passa på när dom är lediga för en gångs skull? Efter mycket snack kom vi fram till att möjligtvis imorgon ska vi på Kinky PArty på Etage eftersom både jag och Erika är lite småkinky. Isåfall blire kort kort, stay -ups, till linne ska vi vira in oss i eltejp och som löken på laxen ska vi ha på oss svarta gummihandskar ( sådana Erika har när hon färgar håret på folk). Vi har även planer på att ha 2 killar i koppel. Är det Kinky party så äre faktiskt så. Man kan inte fuska med det. Så vi får helt enkelt se hure blir, lite tveksamt då Erika är Må bättre pass 09.00 på lördag morogn.. Men vi hoppas på det bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tusen tack för en trevlig fika sist! Värt att göras om fler gånger! Puss!

2007-02-19 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0