Knock out weekend

en här helgen började helt enkelt med att jag lät Oscar stå och vänta på mig på tågstationen. Jag är inte så bra på det där som kallas att planera och passa tider. Eller, egentlinge är det de jag är bäst på, men på något vis så blev det lite fel. Men det var inte så länge han fick vänta iaf.
Berta var livrädd för oscar tills en början och vägrade att sitta i hans knä hem till Källviken.
Väl hemma så gick det mycket bättre och dom blev bästa vänner. Typ, nästan. Jag bakade en 1a klassig TacoPizza som vi käkade upp. Vi tog en promenad med Berta för att sedan bege oss ut på äventyr med bilen. Vi lämnade av Berta, jag släppte av Oscar så att han fick prata med Jonis, jag fick mina mycket efterlängtade saker ( som någon har tvättat med svarta kläder så att dom har blivit missfärgade, jag tror han gjorde de med flit bara för att jävlas, eller så är han kille och inte riktigt förstår det där med att tvätta likafärgade kläder med varandra), köpte läsk och åkte hem för att dricka.

Inser ett litet problem, vi kommer inte hinna med Bussen så att Majsan får ingripa som en räddare i nöden och skjutsa in oss till stan. Eller det var Johan som skjutsade oss, men det var tack vare maja att han skjutsade oss.

Vi traskade in på ett nästintill folktomt etage, men vad gjorde de när det fanns en bar. Så jag och Oscar gick loss i baren och satt mest och snackade. Innna vi visste ordet av det hade de kommit en hel del folk in på etage och Oscar hittade Jonis. Sen så fortskred kvällen, trots att det skulle vara Kinky party så var det ingen som hade kinky kläder, tur att jag och Erika inte gick ut i våran välplanerade utstyrsel.

På lördagen var det Nintendo Wii som gällde hemma hos Oscars mor Bittan i Rättvik. Fast att instalera ett Nintendo Wii utan att läsa instruktionerna först, eller låta mig läsa instruktionerna gick inte så bra. OPscar fick ta över och löste det ganska snabbt. Vi ägnade eftermiddagen åt att spela Nintendo Wii. Jag knockade ned Oscar totalt med min vänster på Boxningen & det visade sig att jag var en stor talang på golf. Det var oväntat eftersom det är Oscar som faktiskt har spelat golf på riktigt. Sporter som Bowling & Tennis tycker jag inte att vi ska diskutera närmare.

Eller jo, vi kan diskutera lite mera Bowling tycker jag. När klokcan närmade sig 19.00 var det dags att bege sig till Bowlinghallen igen för att Bowla med hela Oscars släkt. Jag var väldigt duktig och kom på 2a plats på våran bana. Oscars kusin Anders borde inte få ha varit med, han hade dopat sig för han vann. Eller så kan det bero på att han drack coca cola, men det gjorde den andra kusinen med och han gick det inte så bra för? Äsch jag vet inte. Men oscar var iaf mindre bäst. För han förlorade. Men det var bra för då kunde jag vara skadeglad och retas med honom.

Sen så käkade vi en middag och Oscar höll på att jävlas med nån person som jag inte vet om vi ska nämna vid namn eller vadå? Men iaf så när han satt och jävlades och gullade med en bebis så fick jag utsättas för det stora testet av Oscars bror och Anderas. Oscar blev väldigt nervös. Det blev intejag, jag tyckte mest att det blev roligt. Fast det visade sig att det inte var något test, utan det var bara något dom sa till Oscar för att jävlas. Sen när Oscar kommer in blir han lite småbitter sådär. 
Jag tror Oscar skulle thaia ned mig om jag skrev vad han gjorde, så det får ni fråga om så berättar jag det för er sen hehe!

När middagen var över traskade alla hem till Oscar's mamma för att leka lite lekar. Men jag ocgh Oscar tog självklart en tripp förbi lundin, oj förlåt, Erik, för att kika hur han hade det. Han hade det minst sagt trevligt, och där ska jag sluta skriva om det....
Hemma hos Oscar lekte vi Maffia och Bonde. Jag var inte så bra på det och blev anklagad för att vara Maffia och åkte ut ganska snabbt,men självkalrt inte lika snabbt som oscar åkte ut.  När kvällen började dra sig till sitt slut var det bara att krypa ned i sängen. Där fick jag 1a klassig underhållning av Oscar.
Efter lite tjat så började han att berätta en hel del storslagna historier om hans högstadie & gymnasieår.

Vaknade upp på söndagen och spenderade sedan resten av dagen dagandes.
Vi fick besök av oscars hund Rocky som inte alls var liten. Typ hur stor som helst och tyckte det var väldigt mysigt att ligga i sängen. Oscar kliade Rocky, rocky i sin tur flaxade med bakbenet emot sängen så det uppkom ljud som påminde om att några hade sex i sängen. Fast det tog ett tag för mig & Oscar att komma på det. Rocky blev inte kliad på magen nå mer efter det.

Klockan blev mycket om jag körde hem till lugna Falun och hade en mycket mycket givande dejt med Kajsa.  Ja, ni kan ju läs i föregående inlägg om hur trevligt vi hade det ;)

Rocky & Oscar
Rocky & Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0