Phone me

Igår var det marres som gällde!
Maja är stammis, jag är inte stammis - men vi skulle dit tillsammans.
Efters skolan så tog jag mig en promenad hem till Maja där vi lugnade våra nerver med en varsin cider. Och sen en till cider och sen så har inte jag någon koll på vad som riktigt hände.
Vi gick iallafall hem till Lollo där det vankades förfest! Väldigt, väldigt trevligt. Jag kröp ned i soffan bredvid Linnea palm, och där höll jag mig för det mesta genom kvällen. Jag började med att beklaga mig om allt skit, och sen så glömde jag bort att beklaga mig och blev full och glad istället.
Linnea ville sjunga sing star, det ville jag med... Men jag hann aldrig så långt på låten för där stod Maja i dörren och ropade på mig. Men Maaaalin kom nudå!
Jag ställer mig och säger: Men Majaaa bara eeeen låååt, det går foort
Maja: Men neeeej, kom nu!

Ni förstår här hur stressad Maja var för att ta sig ned på stan, så jag hann aldrig tänka riktigt klart, så jag glömde mina skor. Och min sista Aqua tini som jag skulle ha på vägen ned, men det var kanske tur att jag glömde den faktiskt, för jag hade nog fått tillräckligt i mig endå.
Jag babblade på i telefonen och sa en del dumma saker, men jag sa nog en del bra saker oxå. eller?
Sen när jag hade lagt på var maja fortfarande lika stressad, så hon spatserade på med sin alånga ben och jag sprang efter och tog kort på henne.

Men efter mycket om och men så lyckades vi ta oss in på Marres. Eller det var väll mest bara att gå in?
Nej vi köade lite oxå, men kanske bara i 3 minuter. Betalde in oss och hängde undan våra grejer i gaderoben. Sen blev det direkt till Baren för att fylla på oss med alkohol.
Resten av kvällen är en väldigt trevlig dimma. Jag träffade på massor av människor som jag inte annars träffar. Det var jag väldigt glad över igår och alla var så trevliga och jag fick en förklaring till varför karl hänger med det stora pojkarna. Det var så tråkigt att han hade varit på krogen med sin bror som är 28.
Jag som trodde att det var något mer spännande än så. Men inte.

Min, Emma & Tammy's tv-spels låt spelades. Det var även ett band som spelade. Maja sa att dom var jätte dåliga, jag hörde inte dom tror jag. Men då gick jag iaf inte miste om något haha.
När kvällen drog sig mot stägningsdags var det jag som sa Båtten YVER MAJA!
Det skulle jag inte ha gjort haha. Sen så tog kvällen slut vid Ghandis.

Kommentarer
Postat av: Lenny

TACK för igår! det var skitkul

Pussis!

2007-02-01 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0