semeldagen

Har du ätit en semla idag?
Haha Nej det har jag inte...
Vill du äta en semla idag?
Haha neeej jag tycker inte om semlor...


medans Phalmen fixar privatchaufför med sina grymma ragningsrepliker så blir jag dissad på mina semelrepliker. Vem kunde ana detta ?! haha nejdå.
Idag så var jag väldigt trött i skolan. Fast jag tog först en spruta. Det var den mindre bra läkaren idag, han som gör så att sprutorna gör ont - just han var det.
Sen var jag trött i skolan. ja det var jag. För sen så åkte jag hem, träffade Malin och käkade en semla.
När jag skulle hem vare trafikkaos. Sen åt jag mat, sen sökte jag jobb. Jag skrev ett Cv, för att sedan klämma i mig en till Semla för att åka till Tammy och kolla påDh.
Idag har jag varit produktiv! YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0