& det är tisdag

Veckans Lista!

Down dot: Den är så illa att den vill jag inte ens ta upp här i bloggen.

High spot: Pulka-åkningen i lördags

Miss: Jag skrev ett sms till Linnea från pappas mobil & glömde gå in på skickade meddelande och radera det. Så nu har pappa inside information om mig.

Diss: Gotte som inte festade med oss utan stannade hemma i Rättvik.

Vinnare:  Jag som vann på bowlingen.

Försvinnare: Jonis som försvann.

Sötaste: Oscar som kom till Falun från Uppsala för att festa med oss.

Blötaste: Oscar som fick ett glas vatten över sig på bowlingen.

Mjukaste: Linneas boobies.

Sjukaste: Jonis som fann en ny allergi.

Ord: Sup, som vi slog upp i synonymordboken och fann massor av roliga synonymer.

Mord: När Linnea suddade ut allt på sin veckoplanerare kändes det som om hon skulle dö.

Skräck: När vi hittade en död klimpen i en mugg.

Häck: Den som hindrar grannbarnen att springa in på våran gård.

Heting: Emma som köpte ett par nya jeans

Feting: Pizza, Chips, Dipp, Cider, coca-cola & Godis med Linnea, Tomas & Brittan.

Ragg: Maja som raggade upp mig på Etage.

Plagg: Raggsockorna för det var kallt ute.

Tur: Vi fick den sista B-hytten för 4:a peroner till studentkyrssningen

Lur: Våran gammla idrottslärare Kerstin Luhr som vi träffade på apoteket.

Läxa: Matteuppgiften som tar död på mig.

Häxa: Linnea som tvingade mig köra med släp. haha nääärå.

Skoj: När jag & Linnea bar hennes bäddmadrass m.m och hon lutade sig frammåt. Jag dog av skratt. Anledningen: HEMLIGT!

Toy: Berta, som busade med mig när jag var bakfull.

Dag: Lördagen.

Behag: Varje gång jag lyckades somna.

Tut: Den Linnea gjorde till bilen framför som körde så jävla dåligt. Det var visst hennes granne...

Slut:  Slutet som var i min bok som jag har läst sen november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0