En lördagskväll med revy & fest

Igår så var jag och Tammy och kikade på falurevyn.
Den var väldigt bra, men absolut bäst var Isabell & Dan.
När Isabell var uppe på scenen och dansade satt jag och Tammy där som 2 stolta
föräldrar och sa " det där är våran Isabell".
När revyn var slut så åkte vi ( som i; Jag, Isabell & Tammy ) hem till Hanna & Roger som hade lite fest.
Det var trevligt, men vi blev inte särskilt långlivade för att Erkz ville till Lollo.
Jag och Isabell skjutsade dom till Lollo och Tammy stannade.
Men när vi kände att det var för mycket Sing star så satt vi oss i bilen igen och skjutsade ned
Sara & Jossan till Etage. Efter det blev det raka vägen till Grycksbo.
Jag och Isabell käkade lite och babblade på. Det var riktigt mysigt faktiskt & jag insåg hur mycket jag har saknat isabell. Fast när klockan var 01,40 kände jag att det var dags att dra mig. Så det gjorde jag, och hem kom jag, för att krypa ned i sängen och inte somna föräns 03,30.

Isabell med ögonfransarna
Isabell efter revyn med sina superögonfransar


Dan
Dan, dock inte efter revyn.

Kommentarer
Postat av: linnea

vetu persikan,,, du skriver så roligt att man får ju till att små le lite då och då..hehe. jag skanar dig... det har ju gått mer än 12 timmar nu.. hur ska detta gå?! men jag har det jättetrevligt med farmor! jag ringer sen kanske imorrn! puss
okej jag ljög.. du skriver ju hur bra som helst!!
öööj!

2007-01-15 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0