måndag 22 januari

Inatt har jag sovit riktigt oroligt, jag tror att grabbarna grus kommer bli min död.
Först är det Oscar som skräms och sedan Jonis.
Men som sist, slutet gott, allting gott.

Eftersom jag itne somnade föräns 04 inatt så kände jag att det var lite väl överskattat att åka till skolan för att gå på två lektioner. Så jag stängde av alarmet och sov tills klockan var 11, masade mig upp försiktigt och kollade läget. Kikade på internet och maja hade oxå skippat skolan. Det kändesbra, då slapp jag vara ensam om det. Emma fick vara ensam om att åka till skolan.
Jag sökte sommarjobb och sedan så åkte jag och nea in till stan.
Givande? Njae, jag är inte så säker på det alltså.. Dom hade superea på underkläde,r vad bra, då kan vi köpa oss en varsin Bh. Tror ni att det fanns någon som passade mig bra eller? Nej just precis. Istället inhandlade jag ett par trosor. Dom såg iaf sköna ut, hoppas dom är sköna.
Nu har jag klämt i mig 2 hamburgare och funderar på att besöka linnea ännu en gång. Men hon har så mycket för sig, och jag vill bara sitta i något varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0