nybliven singel, eller?

Efter att ha spenderat en hel dag i skolan har jag kommit fram till en sak. Egentligen två saker. Den ena är att jag suger på Engelska och den andra är att från & med imorgon börjar mitt liv som singel på riktigt.
När Danne helt brutalt och oväntat dumpade mig ändrade jag inte mina livsvanor så mycket.
Iställer för att sova hos Danne sov jag hos Linnea. Jag har varit lika tight med Linnea som om vi vore tillsammans ( inte undra på att pappa trodde att vi var lesbiska). Vi har hörts praktiskt taget varenda dag.
Men nu när hon åker bort kommer inte vi kunna höras varenda dag, och mitt tomrum som jag fyllde upp så fint i september tack vare Linnea, kommer återigen komma tillbaka.
Maja har dock erbjudit sig att sova med mig och hänga med mig. Men efter en stunds betänketid har jag kommit fram till att det kanske är dags att jag börjar stå på mina egna ben. Jag kommer dock behöva några kryckor i början, men sen när Linnea kommer hem har jag säkerligen lyckats hitta mig själv.
Förhoppningsvis, eller så är mig själv att inte riktigt klara mig själv utan att alltid ha någon runt mig.
Det bli spännande att se vem som har rätt:

Danne som säger att jag inte klarar mig själv
VS
Maja's mamma som tycker att jag är en indipendet woman.

Kommentarer
Postat av: Ugly Betty

Har hört om det där :> Irriterande när folk tror man är gay ;D

2007-01-23 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0