You sing like hell

Den här veckan har präglats av sena kväll och filmkvällar. Måndag, Tisdag, Onsdag & Fredag. Jag tror jag aldrig har hunnit titta på så mycket film under en och samma vecka.
Mina kvällar har slutat runt 02.00 & sen harj ag traskat till skolan dagen efter. Jag känner mig ganska så trött nu faktiskt.
I skolan händer det inte så mcyket roligt. Det är mest bara drygt. Det enda jag känner är småkul i skolan är faktiskt religionen. Det är jag förvånad över, för när jag gick på högstadiet var religion det värsta jag visste.
Jag var nog för omogen för att uppskatta den.

Jag & Emma har börjat en ny kurs på inividuella val. Aerobics & Motion. Efter passet på torsdagen började jag fundera på hur jag skulle orka med det där 2 ggr i veckan. I och för sig är det väldigt bra att ha de i skolan för då vet man att man tränat absolut minst 2 gånger i veckan, vilket jag behöver.

Igår iaf så var jag i blge på filmkväll. Filmkvällen började med att jag fick sitta i en trappuppgång utanför dennis lägenhet i väntan på att han och Erks skulle komma från jobbet. Lite små läskigt. Linnea vet nog precis hur det är med mig och blge. Men dom kom tillsist och vi kollade på Fast and the furios eller hur det stavas fast Tokyo versionen. Bra film, men jag hade uppskattat om den manliga huvudrollen var lite snyggare. Men man kan inte få allt här i livet. När filmen var slut så blev det grabbsnack ganska länge.
Det var väldigt underhållande må jag säga & man har ju fått några tips om hur man ska vara som tjej.
Jag & erks åkte till Max för erks behövde middag & han bjöd mig på en glass, jag behövde glass.
Vi åkte hem till falun och till erks lägenhet. Där var det fest och jag bestämde mig för att gå in i mina mjukisbrallor och osminkade annsikte för att kolla läget. Där hittade jag Oskar av alla människor. Han var nykter precis som mig, så jag satt där och snackade en stund med han. Men när klockan var 01,40 så kände jag att det var dags att bege sig hemmåt. Skönt att få krypa ned i sängen och sova.
Jag behövde sova, så jag sov ända till 12.30 idag. Underbart!

Kvällens planer: Gå på Revyn och kika på Isabell + vara chaufför åt erks.
Det blir nog en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0