anger management

Ja, igår tyckte jag att en väldigt smart idé var att dricka 2 flaskor vin. Idag känns den idén ganska så dum faktiskt... Jag mår verkligen som jag flrtjänar. Har legat i fosterställning i 2 timmar och nu har jag äntligen börjat kunna röra på mig. Den här baksmällan påminner om den jag hade dagen innan valborg tror jag. Bara det att jag inte spyr idag, men jag mår lika dåligt för det.

Igår började kvällen väldigt lugnt och sansat hemma hos mig. Eller jag var som en svamp som vanligt och hällde i mig vinflaskan ganska fort. På grund av veckans diet ( som har varit as dålig) så blev jag väldigt påverkad väldigt snabbt. Min mobil gick het och ett tag senare satt vi i bilen med fredrik som chaufför ( stackars fredrik som alltid får köra en överförfriskad mig till olika ställen i dalarna). Vi ramlade in på en förfest hemma hos min jobbarkompis Ruben. Eller nja, först så ramlade vi in oss hans granne som tydligen hette Leif. Men sen hamnade vi rätt. Hittade massa roliga människor där som jag inte sett på länge, som Gurra och roger och coffan. Simon var oxå där, fast han såg jag ju igår. eller jag menar förrgår. Jag babblade mycket och länge i min telefon ( fick mig en shock när jag kikade på saldot) skrev något klockrent hot-sms ( haha, jag har seriösa problem med min ilska). Tappade min sko, fast det hittade jag ganska snabbt. Ringde det absolut bästa telefonsamtalet i mitt liv. Det var kanske högst 2 minuter långt och huvudinnebörden i telefonsamtalet var att vi skulle prata imorogn ( idag) när vi var nyktra. Jag och Emma traskade in på Etage och jag gjorde kvällens smartaste val och gav min gaderobslapp till Emma. Albin kom dit ochg jag var jätte glad över det. Jag dansade runt och donade lite.
När jag hade tröttnat på etage så jag och emma och kilade iväg. Våra kläder var plaskblöta så det var inte så skönt. Styrde stegen mot McDonken. På vägen dit så träffade jag Dan och Daniel så där stannade jag och babblade på. Det är ju inte varje dag man ser dom så man lär ju passa på att babbla när man väl får tillfälle för det. Daniel gav mig en femma så jag kunde köpa en cheeseburgare. men gjorde jag det? Nej det var för lång kö så jag slog mig ned i emmas knä inne på donken och ringde lite mer.
Sen kom jag på en klockren grej, jag går till brorsan. Så jag traskade vidare till min bror som fyllekäkade pizza. Den fick han dela med sig av kan jag lova. Eftersom jag var lite småbitter så satt jag och beklagade mig för honom och tyckte att det var hans skyldighet att slå ned den som jag tyckte att han skulle slå ned ( ja jag vet, jag har på riktigt problem att kontrolera min ilska). Tack och lov så kom min snygging och räddade mig! Ohlala vilken tur jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0