bitter?

Jahapp, om 10 min är jag påväg till jobbet. Det känns faktiskt otroligt ovärt att gå till jobbet idag. Solen skiner äntligen, perfekt väder att vara ute och sola och bada till. Jag har inte alls någon lust att göra kabel idag. Jag vill bli brun. Brunt är fint. Ja, mycket fint. Men som plåster på såren så var jag iaf och shoppade idag. Jag inhandlade ett par jeans ( ännu en nyans ljusare, snart har jag hittat ett par tillräckligt ljusa jeans som jag velat ha hur länge som helst), en jacka som kommer passa hur bra som helst till mina nya jeans och min fina shal och slutligen en svert tröjja som passar perfekt till jeansen jag köpte. Det är sådant som kallas terapi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0