det tär lite på mig

Ja, här ligger jag i min säng och bara trycker på massa spännande information och skvaller som jag helst av allt bara skulle vilja skrika ut med en förstärkare. Fast, oj vad folk skulle bli ledsna, arga, generade, förbannade, besvikna osv osv. Ren kalabalik. Så det är nog bäst att jag håller det hela för mig själv. Men jag måste då säga att jag är lite chockad! Vill du ha en lista så att ditt arbete underlättas? Jag kan gärna skriva en sån lista till dig och bocka av det du redan har klarat av.
Men lugnet börjar att lägga sig nu. Lite tidigare idag var jag ganska vild. Men nu så är det lugnt.. Eller nja, lite då. Kan ju hända att jag måste babbla av mig lite granna med simon som kommer förbi. Det ska bli roligt att träffa han en stund.
jag vill sova upp och ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0