Don't try

Storslagen kväll igår. haha.
Insåg att det är dags att rensa under sängen, när den flyttades kom det fram ett och annat och det klirrade utav bara den! Idag är det dags att ge glasbanken ett litet besök. Folk som kikar under min säng skulle faktiskt kunna få misstankar angående alkoholism, och jag har inga problem med spriten så det vore ju för jävligt om folk fick dom tankarna om mig. Så, snart, när Linnea fått på sig lite kläder och grejer ska vi bege oss till glasbanken, hämta ut lite påfyllda flaskor för helgens event, köpte en liten present till Majsan. Jag har faktiskt lovat maja en bra födelsedag för det är hennes stora genombrott - första födelsedagenborta. Hon måste självklart få en present. Kanske en tårta om pengarna räcker till det! Jag ser verkligen fram emot Göteborgstrippen. Jag drömmer omvad jag ska packa med mig, hur majahar funderingar angående nätstrumbyxor och fötter. Jag tror att det kommer bli en tripp att minnas. Nu har Linnea fått på sig kläder, så snaaart är vi på g. Lite mera don sen så!
Jag har faktiskt inte så mycket vettigt att dela av mig just nu. Det är snart löning, det innebär att jag ska skicka in några hundra bilder på framkallning för att sedan köpa mig ett fotoalbum där jag ska klistra in alla mina festbilder. Tänk vad roligt att ha kvar det när man är gammal sen. Jag gillar att sitta och klippa och klistra och skriva. Det är så rogivande måste jag säga. Nej, nu ska jag stressa på Linnea lite. Eller packa ihop alla mina flaskor. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0