Gothenburg

Ja, som dom flesta redan vet är jag och Majsan i göteborg just nu.
Vi var i lägenheten kanske 1 timme innan den såg ut som skit, men det är faktiskt så det ska vara. Vi springer trappor på dagarna och festar på kvällarna. Eller ja, igår och idag. Det här kommer inte bli ett utdraget inlägg, för jag har egentligen inte tiden till att sitta här och skriva för jag måste börja hälla i mig vinet. Det är absolut inte det lättaste när man är bakis. Sticky fingers var gårdagens ställe. Idag vet vi inte vad det blir. Om vi kanske traskar ned till Chalmers eller om vi skulle försöka vara så söta så att vi kommer in på Kelly's. Men jag vet inte, ställen som har 20 års åldersgräns skrämmer mig lite granna. Av någon anledning så var alla ca 35 + och försåg oss söta dalkullor med dricka för hela kvällen. Vi var så trevliga att vi blev bjudna på 35 års kalas hos en rik kille som dansade breaking i sina unga dar ( jo, han bjöd på några moves igår). Kvällen var väldigt oväntat men ack så rolig!
Eftersom majsan behöve ta lite luft ( pratade med en kille som var så tråkig så hon somnade) så tog jag oxå luft. Började min karriär som dörrvakt. Eller praktik som dörrvakt. Blev bästis och bundis med den riktiga dörrvakten. Vi blev erbjudna skjuts hem av den andra dörrvakten. Varför är inte vakterna sådär trevliga i falun undrar jag?
En lyckad kväll men den här dagen var vi trötta. Vi är ju inte direkt vana med uteställen som stänger 04,00 så idag blev det flera avsnitt Family Guy och massor av Pizza. Det var värt det med. Nu ska jag kämpa på med vinet och jag ger er en update sen när jag kommer hem igen

Kommentarer
Postat av: linnea

om en halvtimme är du hemma!!! imorrn tänker jag krama sönder dig!! puss

2007-07-22 @ 20:00:58
Postat av: Em

hatar att jag inte kunde åka med!

2007-07-23 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0