Jag har råkat i affekt

Kramkalas, porr & skratt. Det var precis vad jag och min alldels egna persika ägnade oss åt igår kväll. Linnea hade haft en riktigt dåligt dag, så jag kände att jag ville inte att hon skulle somna ledsen. Jag packade mina tillbehörigheter(efter att ha tagit den konstigaste sprutan i hela mitt liv) och gick över gatan. Vi var kreativa, snackade en hel del och kröp sedan ned i sängen för att bara snacka lite i 10 minuter. Efter 1 timme och 10 minuter så tänkte vi sova för vi hade gått över tiden med en timme. Men istället så gav jag linnea en kram när jag var halvnaken och det slutade med kortkalas á la Slitz. Tillsist så somnade vi och jag kunde sova mina behövaliga 4 ½ timme innan det var dags att vakna. Linnea trodde dock att jag tänkte fly mitt i natten ( det har ju faktiskt hänt att jag åkt ifrån Linnea mitt i natten för att komma tillbaka på morgonen innan hon vaknar). Men den här gången gick jag till jobbet ( efter att ha glömt mitt kort hemma).

Jobbade faktiskt idag. Kom hem, skrev ut lite kort och traskade över till min vän Linnea. Vi ägnade oss åt det vi är bäst på - analysera, för att sedan göra en pizza deg. Du är fåvitsk och tack vare det fick jag slita ont. Tack. Det värmer att du gillar att befinna dig i horisontalläge, där du inte borde påträffas. Nej, det borde du faktiskt inte.
Ikväll kommer vi att göra vad som krävs -fukta  våran aska med martini och vin. Jag tänker dränka min, jag med säger Linnea från min sida. Så var det bestämt.


Kommentarer
Postat av: Lenny

Hej mallan! Jag är väldigt på en film på söndag! It's a date? :D

2007-07-07 @ 15:18:24
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0