Madame Hollywood

Min väldigt bra dag igår slutade med en grillning. Maten blev dock inte alls klar så som vi hade tänkt oss, först potatisen, 10 min senare såsen ( Sås-mästaren Oskar stod för den) och 10 till minuter senare var köttet klart ( som fredrik så fint hade grillat i grillen). Slog oss ned vid bordet, en fin grupp på 6; Jag, Nea, Elina, Fredrik, Johan & Sås-mästaren Oskar.
Maten avnjöts och Linnea & jag avnjöt även lite alkohll ( trots att vi hade både loka & Coca cola, kvällen i alla ära). Maten åt vi och kubbspelet plockades fram. Nyktra mot berusade = förlust för berusade. Johan + Malin = Sant, Vinst 2 av 3. yes yes. Kvällen avslutades med lite glass, marangäer och jag har aldrig. Varför envisas jag med att alltid vara med på den där leken trots att jag inte tycker om det så mycket?
Somnade på tok för sent för att jag skulle nämligen upp klockan 5. Men det var det lätt värt. Tog in 40 minuters sömn på jobbet. För övrigt så finns det saker jag är nöjd över
1. Lyckades stämpla in imorrse 05;59;48 (Det var på hårstrået alltså)
2. Städat ur en hög med gegge som såg ut som diarre men egentligen var det bara vatten och rost typ.
3. Brutit mig in i en städskrubb med Emma och lämnat spår efter oss.
4. Somnat på jobbet och nästan blivit påkommen av chefen
5. Kört truck med handbromsen i ( Emma, Den här trucken var lite seg tycker jag)
6. Smygit undan för uppkörningen och skjutit upp den till morgondagen.

Nu ska jag kila över och titta på medans nea och Oskar käkar frukost. Sen ser det faktiskt ut som om det är dags för mig och Linnea att testa våra talanger i Wakeboard. Jag vet inte om jag är så pepp längre nu när det börjar bli mer verkligt. Jag är nog faktiskt lite smårädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0