meningslösa skriverier på en tisdag

En rapport direkt från jobbet:
Blä, usch, nej! Jag vill inte vara här nu, verkligen inte. Jag är trött och nyser ochhar ont i halsen. Jag vill göra allt annat än kabel. Glädjen över mina nya plagg har lagt sig en aning, för det var en liten tanke som slog mig. Jag kommer inte ha någon glädje av dom där kläderna på ett tag, jag jobbar ju eftermiddag så de enda kläderna jag har på mig är:
1. Morgonrocken
2. Träningskläderna
3. morgonrocken
4: bikini ( som det är sol)
5. Random kläder för att cykla till jobbet
6. Arbetskläderna ( som i det här fallet består av gråa smuttsiga handyman byxor + svart illa luktande manpower t-shirt)
7. Random kläder igen för att cykla hem.
8. Myskläder.

Ja, det var väll dom kläderna jag använder mig utav den här veckan.Intressant, eller hur?
Imorgon är det iaf utgång som gäller. Det kommer nog bli kul, då kan jag använda några andra kläder. Synd bara att jag missar middagen och förfesten för att istället hoppa in på etage vid 00.00 och börja festa då. Känns som om jag hamnar.. hmm, ja just precis 6 timmar efter alla andra. Men nu ska jag inte vara bitter, jag hinner ju åtminstone skaka rumpan en liten stund på den bästa utedagen i faluns vecka - onsdag.
Onsdagar är ju faktiskt helt klart bäst när det kommer till utgång i falun. Fredagarna är det ganska folktomt på, lördagarna kan vara roliga, men alla har så höga förväntningar så dom blir aldrig sådär roliga som man har tänkt sig. Onsdagar är helt perfekta. Ja men faktiskt.
Nu är jag väldigt trött och det här blev oerhört tråkigt. Förlåt för att min fantsi tryter och jag är allmänt tråkig. Egentligen borde jag vara roligare... men nej.

What a handsome face!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker du jämt är glad och rolig malin! Vill träffas snart, kanske till helgen? Ska klippa linnea på lördag så kanske då?puss

2007-07-31 @ 21:32:57
Postat av: workaholic Tammy

yo babe! det är ju iaf itne bara du som måste hnga på jobbet hela tiden...:P

2007-08-02 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0