my sweet fracture

Den här dagen skär mig verkligen i magen. Vart fan tog allt vägen? Det såg så lovande ut. just nu är det bara grått och hela jag känner mig tom. Det var länge sedan jag kände mig såhär tom. Tom på ord, tom på allt.
Jag orkar inte ens flytta mig från min säng. Är det såhär man gräver ned sig? Det känns som om ingenting kommer kunna bli som förut. Nej, men så har det  faktiskt alltid varit. man kan inte få tillbaka det som en gång var. Gårdagen kommer aldrig kunna upprepas, bli omgjord. Man ska inte ångra saker man han gjort, men i dom här stunderna så kan man ju inte låta bli att tänka på hur saker och ting hade sett ut om inte...
Nu ligger jag här och kvävs av mina egna jävla funderingar. Come on Kajsa, kom hit och ställ allt till rätta nu med dina bra ord. jag behöver dom. nu, Nu, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0