4 plåster senare...

... och jag är inte längre arg. Istället sitter jag och funderar på mitt liv. Suprise. För jag brukar aldrig tänka på mitt liv. Typ bara var och varannan dag. Det mest tragiska är att när jag funderar på mitt liv så kommer jag aldrig fram till någonting utan jag gräver bara ned mig i mina små I-lands problem. Det är faktiskt bara I-lands problem.
Inatt drömde jag dock något som jag gillade väldigt mycket, bortsett från den delen då jag visade hela släkten min bunny dräkt á la Bridget Jones. Undra om jag kanske borde lägga mig med alla mina armar och ben som är så pass uppskrapade att det ser ut som om jag skaffat mig en kattunge som hatar mig. Tack...


Kommentarer
Postat av: linnea

lilla vän. vilket skit du har gått igenom och jag har bara sovit! men imorrn då ska det bli toppen att se dig och jag lovar att jag aldrig ska tvinga dig att sova när vi kommer till Dublin. pusspuss

2007-06-21 @ 20:47:13
Postat av: eRIKA

mEN du är juh i af snygg i håret :P

2007-06-21 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0