Dags att städa...

Ja, när jag hoppade runt i mitt rum och letade efter min kalender ( som fortfarande är spårlöst försvunnen) så hittar jag min gymnastikpåse ( tygkasse som jag har träningskläder i). Det finns något i min gymnastikpåse så jag tänkte att det kanske var min kalender, men njae alltså... där låg det en mörkbrun banan. Med tanke på att jag inte tränat på 3 veckor lär den ha varit minst 3 veckor gammal. På senaste tiden har jag faktiskt kännt små svaga dofter av banan, men jag har trott att jag inbillat mig... men det har jag nog inte gjort.
Efter min lilla upptäckt har jag bestämt mig för att det är dags att storstäda rummet så att jag slipper hitta fler äckliga saker i mina påsar. Det är väll bara att börja...

image63

Kommentarer
Postat av: Tammy

Malin, har du tagit den där bilden?

2007-03-11 @ 22:34:26
Postat av: Tammy

den var sjukt snygg! :D

2007-03-12 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0