en klok otränad kvinna?

Erik Lundin har yttrat sig idag, jag är en mycket klok kvinna som alltid ligger 2 steg före.
Väldigt vänligt sagt, eftersom jag ca 30 min tidigare hade konstaterat att mitt IQ ligger under medel. Jag kan ingenting. Jag har fina sommarplaner för mig och Persikan nu. Vi ska åka till Rättvik på träningsvecka. Lite som ett fatcamp för oss. Kalle ska vara våran personliga tränare ( då oscar istället tänker ägna sig åt att sitta instängd i ett kontor hela sommaren). Han ska få oss att röra på fläsket och springa 1 mil i intervaller.
Det komemr bli spännande, eller så kommer det bli min död. Linnea kommer nog klara sig fint, för hon har nyss införskaffat sig ett par nya joggingskor som hon ska ut och springa i varje morgon innan klokcna 07.00 för att inte svettas ihjäl. Jag ska börja springa jag med. Men jag måste bli frisk först och sen så är det bara att bege sig iväg. Självfallet så kommer min springning inte bli av och jag kommer stupa i rättvik. Men något som kan motivera mig är kanske att vi ska  avsluta vårat Fatcamp med fylla. För vad vore tältning utan fylla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0