Lite nostalgi

Kikade runt lite här på min blogg från förra året.
Hittade en liten rolig grej som visar på hur enformig jag är som människa.

Det här skrev jag angående palatsets/etages Balkong för ca 1 år sedan:
Jävla skit palatset som inte sandar på sin balkong.
Lustigt har jag utbristit samma sak, 1 år och några dagar senare. Fast då var det Etage jag hatade för att dom inte sandade sin balkong. VARFÖR sandar dom inte sin balkong?
Nästa år ska jag inte vara på den där balkongen vid slutet på februari.

Pengaproblem har jag haft i år. Jag har legat back innan den 27 mars kom. Såhär såg det ut förra året den 20 mars:
Pengabristen blir bara värre och värre.
Nu är jag till och med skyldig Arians tanten 5 kronor.

Tack och lov att jag hade oscar att bli skyldig pengar i år.



Några andra godingar jag hittade var:


"Micke hånade emmas skjorta med bubblor på.
Jag tycker det är prickar.
Karl glänste lite med sona hopmosexuella sidor genom att smeka gyllner på armen.
men för att försöka vara lite manlig så bröt han arm med gyllner sen.
Men det var nog mest för att få hålla gyllner i handen.
Albin har fått ännu en tjej efter sig i sin beundrarskara"
En vanlig dag i klass Te2, tänk vad roligt det var förra året i skolan.

Orsa- Pastor sprutade substans i erotisk bok.
"Jag blev så gripen av den unika bögen med tre bröstvårtor"


Freivalds efterlyser fläsklägg till sin handikappade pappa.
"Jag kanske tog ut svängarna lite för mycket"

Tyska islamister söker pimpelfiskare till
Ponnyhoppning i Indien.

Jag och Maja gjorde häpnandsväckande löpsedlar på mediekommunikationen.

Erks -Det gick bra, jag drog bara upp byxorna.
Malin - Det var ett bra drag...!

Jag var tydligen rolig en gång i tiden oxå.

Jag och Emma insåg att vi gjorde ett misstag när vi käkade anabola steroider i 7an,
våra ben är för korta.

Anabola var ständigt på tapeten. Sammanhanget var att försöka lägga upp fötterna på gyllners stol. Vi har nu efter 1 års mognad insett att det finns klackskor som gör oss länge och när vi inte stolen framför så kan man ta stolen bredvid.

Maja fick en ny uppenbarelse. Fysiktomas har 2 fruar

Ja, förra året fick vi minsann ta del av Thomas privatliv. I år har vi inte ens fått träffa hans dotter.

Vi snackade diverse födelsedagsupplevelser på Hultsfred och vi kommer in på kondomer.
Tammy utbrister högt
och glatt att vi måste packa med kondomer. Och då var det en liten stackars
pojke som vända sig om och kollade helt skräckslaget på tammy.

Vi pratade konstant om hultsfred och vad som var viktigt att packa med.
Tammy gjorde små pojkar förskräckta som alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0