Rött kort till Mig

Ja, i Lördags så var det nog faktiskt jag som borde ha fått ett rött kort av den enkla anledningen att jag snodde ett rött kort som jag inte sedan använde. Hade jag däremot använt mitt röda kort så hade inte jag fått det för att jag snodde det och sedan inte använde det. Fast å andra sidan kan jag ta med mig röda kort en annan gång när jag går ut, just för att sätta stop för något som inte ska gå till som det gör.

I lördags så var jag med om pinibla saker. Men jag tänker inte gå in närmare på hur jag fick lov att fixa utköpt från Lidl. Det räcker med att jag skriver det och allt är gensat skrattretande.
Jag och Tammy traskade på förfest hemma hos Kjelle. Det började med att vi blev antastade av en albinokatt. Det var galen. Den fortsatte med att vi inte fick upp dörren, trots att vi precis hade fått koden. När vi inte fick upp dörren så ringde vi på porttelefonen, fast det var såklart upptaget för att Tammy pratade med Porttelefonen i sin mobil.
Hur kunde vi bli så lyckade?
Inne på förfesten var det till en början bara Jag & Tammy och väldigt mycket killar. Killarna tittade på oss ungefär som om det var 2 ufon som vandrade in i rummet. Thank's god så var Amadeus där och han behandlade oss inte som Ufon. Inte kjelle heller för den delen. Förfesten fortskred och det kom dit lite fler tjejer.
Efter en mycket trevlig förfest, tydligen livad för att grannen kom och klagade precis när vi skulle gå så gick vi ned på stan. Vi trodde att vi hade kommit iväg i bra tid. Men vi möttes av en kö till etage. Jag stog och sa till Daniel att jag inte kunde förstå att det var sån här kö redan 23.00. Klockan var tydligen inte 23.00.
Men in kom vi, Tammy mötte några killar i kön som var gruvligt imponerade över att Tammy kunde en sång. Jag hade ingen aning om va det var för låt, eller grupp, men det var bara att spela med " haha ja, men vem har INTE hört talas om dom?". Det fungerade och vi kom längre fram i kön.

Inne på Etage var det tammy som var så ljuvlig att hon bjöd på en drink som vi drack upp i sällskap med Petter innan vi begav oss in på dansgolvet för att dansa på rejält. Vi mötte en mycket glad med kanske aningens överförfriskad Emma som bjöd mig på en Lapdance. Det är sådana saker jag gillar.
Vi dansade tills klockan helt plötsligt var slagen stängningsdax. Vi trängde oss fram till gaderoben, fast vi trängdes inte så mycket. Det gick inte, för det fanns visst inga musikintresserade killar i gaderobskön som var villiga att släppa fram 2 så snygga tjejer som mig och Tammy i utbyte mot att Tammy kunde en låt, eller grupp.
Vi lyckades komma ut endå. Tack vare Tammt så hamnade jag på min buss. Det var bra, annars hade jag fått lov att gå till källviken.
Väl på bussen träffade jag Kajsa. Kajsa var hånglad och  jag var typ arg. Fast jag blev glad när jag fick åka nattbuss hem med Kajsa. Sen så var det mycket förvirring över klockorna när jag kom hem. Det löste sig.

image69

Kommentarer
Postat av: em

"Kajsa var hånglad" haha jag läste och tänkte ny hånglad (som i hångel) men sen kom jag på att det nog var glad på ett hånade vis du menade?

2007-03-29 @ 20:56:54
Postat av: em

tvärtom tvärtom!!

2007-04-02 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0