Sväng dina lurviga!

Med Tammy och Malin på Etage's Dansgolv!
Igår var det Lördag, och jag hade knappt lämnat husets trygga portar från och med tisdagen.
Sjuk eller inte, det är faktiskt lördag och stannar jag hemma nu blir jag galen.
Mycket lägligt så skickar tammy mig ett sms och verkligen bönar och ber mig om att göra något kul med henne på kvällen. Hon behövde inte böna och be så länge för jag gav med mig ganska så snabbt.
Efter en kopp kaffe stod vi i kö ( noter ordet Kö) utanför Etage. Det var många som ville se Bingo och hans tjejer.
Träffade på en mycket glad, men överförfriskad Petter. Kom in och vi dansade runt där på dansgolvet. Vi fann våran 3e del, Isabell. Isabell hade till skillnade från oss andra druckit alkohol på kvällen, s det kändes konstigt.
Det brukar alltid vara jag som är redlös och för full för att fungera. Fast å andra sidan så fungerar Isabell precis som en normal nykter människa när hon är full. Jag önskar att jag hade begåvats med den kunskapen.
Men iaf så gav vi järnet ute på dansgolvet och hade riktigt riktigt roligt. Men man blev dock pinsamt medveten om hur svettig man är, men det är väll sånt man får ta när man går på Etage nykter.
Trots att jag var sjuk och jag trodde att det sämsta jag kunde göra var att gå på etage när jag var sjuk, så gjorde det susen, nu är jag mycket piggare än igår!


Tammy och Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0