världens bästa immunförsvar?

Jag vet att jag har klagat över mitt Immunförsvar förut, så jag lär väll fortsätta göra det.
Linnea Palm säger igår på msn att hon är sjuk. Jag är hur frisk och kry som helst.
Vaknar upp på morgonen ( med för övrigt världens panik om studenten) och har dragit på mig en bajsförkylning.
Med den här förkylningen ska ja springa runt med en kamera och ta kort på "Rörelse". Jag har absolut inget att ta kort på . det är i sådana här tillfällen man skulle ha haft en lillasyster/ lillerbror som ville springa runt, fram och tillbaka framför mig. Men ikke. Jag får tvinga pappa eller någon...

Kommentarer
Postat av: Lenny

Usch för sjukdom! Fast jag var dock aldrig förkyld o nu är jag frisk :P haha. Men krya på dig!

2007-03-06 @ 16:33:58
Postat av: Tammy

fy fan malin. Vi gräver ner oss tillsammans.

2007-03-06 @ 23:53:22
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0