You prettuy fuck x2

Varken Majsan eller emma är här nu. Det är tråkigt. Men jag har kul endå! Dricker vin och ser på Sex and the city, så det är underbart!

Torsdagen var sjukt bra. Det börujade med att hänga framför tv:n och chilla för att sedan dra ut på stan och handla ( ligger back just nu) och käka subs på SUBWAY. Vi slog oss ned vid ån i solen, men nör mackan var klar så var solen borta, men vi hade kul endå. Vi drog hem till oscar och började dricka. En jävligt rolig förfest! Förfesten slutade vid 21.30, tyvärr. Sen drog vi till Sthlms nation som var en labyrint med 5 dansgolv. Efter det gick allt bara åt helvete, men vi hade så grymt jävla roligt endå! Ni vet det vanliga, " Vad som än hände så ska vi hålla ihop hela kvällen! 5 min på sthlms nation, sen så jhade vi tappat bort varandra i den där labyrinten.  Jag kanske skriver något roigare om kvällen sen, när jag är mer vaken. nu är jag mest vin & sex and the city mitt i natten. Men kort kommer att komma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0