En nykter kväll med festligheter

Igår var det en mycket lång och mycket rolig kväll. Helt suverän faktiskt!
Fast den började dock med en hårkatastrof. Jag hade planerat att jag skulle vara väldigt gullig igår med lockigt hår. Det var bara det att det inte alls blev gulligt utan jag hade världens 80-tals frilla. Jag var nära på att börja grina, men som tur var lät jag bli. Istället åkte jag hem till Tammy som sa åt mig att platta håret och sedan så sminkade hon mig. Allt kändes mycket bättre och vi enades om att min Tunika inte var för kort. Rumpan skulle enbart synas om jag lutade mig fram och hade huvudet mellan benen. Ja men visst. 1 Timme senare när en kubbmatch ska till att avslutas så står jag där med huvudet mellan benen. Fats jag höll ned tunikan, vilket jag inte borde ha gjort för då syntes rumpan bara ännu tydligare, men Hey! Jag bjuder på den!

Tjejerna var iallafall bäst på att spela kubb. Vi lekte en ny lek, direktimporterad från Uppsala studentliv. Den kallades Kurragömma. Fast för Tammy var det lite mer Gullagömma tror jag. Det diskuterades och vid 23.30 så skulle vi tjejer dra oss in till Etage. Miranda backade ur, vilket Lovisa oxå gjorde. Det skulle dom aldrig ha gjort. Men jag och Tammy var oerhört smarta och tog bilen till Etage. Vi träffade på Emma & Oscar & Jonis. 
Det var massor av folk på etage oc musiken varvades mellan superkass och väldigt bra. När kvällen gick mot sitt slut så åkte jag och Tammy tillbaka till Bjursås där folket inte alls mådde så bra. Men Per & Erik var pigga och glada så vi buggade runt i Robert's kök och drack kaffe. Vid 4a tiden så skulle vi börja bege oss igen. Det tog ganska mycket tid innan vi hade bogserat ut alla i bilen och vi kunde åka till Falun. Jag lämnade av Miranda, Tammy & Lovisa för att sedan åka hem till Sofia där Sofia, Emma, Jonis & Oscar var. Jag var pigg och glad och babblade på. Men dom andra ville sova, så jag blev utröstad. Så med huvudet i fotändna och en Sofia som kramade mina ben så låg jag vaken och funderade konstiga tankar i 1 hel timme.

Sen gav jag upp. Sofia tappade mina ben och jag höll på att spraka jonis i huvudet. Jag konkurrerade ut Jonis från hans madrass som han till en början hade brett ut sig på. När morgonen kom 4 timmar senare var det jag som hade madrassen och Jonis som låg på golvet. Who's the king? När sofia skulle ut med hunden så åkte Jag, Oscar och Jonis hem till mig och drack kaffe och snackade med Linnea. Linnéa var lite ensam.  Vi kikade på Borat och jag ägde ut killarna totalt i Crash Bandicoot racing. Det är helt fantastiskt hur bra jag är. Eller så är det bara ett tecken på att jag har för tråkigt liv som sitter och spelar crash bandicoot racing på tok för mycket. Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0