men malin förihelvete, kom fram nu!

Linnea är hemkommen från Thailand nu. Det känns väldigt bra faktiskt, nu kan saker och ting börja gå tillbaka tilld et normala och jag kan försöka bete mig lite mer som en normal människa. För att fira hennes hemkomst började vi med att förstöra hennes glasögon. Jag menar, vem med dålig syn behöver ett par dyra glasögon?
Inte Linnea iaf. Så vi åkte hem och käkade middag och började att förfesta hemma hos henne. Vi satt och hade cam konversationer utan dess like. Inget naket. Bara flum. Skål skål och sen så tog vi cyklarna och trampade iväg och satt oss vid en bänk vid tisken. Där började vi förbruka min mobil för fyllesamtal. Det var givande.
Vi uträttasde några ärenden och sen så åkte vi iväg till Harrys. På harrys köpte vi 2 cider som vi drack upp över ett mycket givande samtal innan vi begav oss iväg till Etage för att dansa lite.
Linnea fortsatte på mission get malin drunk. Det gick bra. Jag blev jätte full och jag satt och snackade med en kille vars tjej hade dumpat honom för en tjej.
Drack lite kaffe och sedan stängde visst etage. Då drog vi oss vidare till Mc Donken i stan. Jag blev bjuden på en cheeseburgare eftersom jag glömde min gratislapp på etage. Och sen så var det dags att leka kurragömma på knoppen. Det slutade med att jag blev hittad av Jonis och linnea. Linnea ropade lite gulligt på mig, medans Jonis var mindre glad för att han var nykter och jag var borta så han skrek istället högt och argt på mig "Men malin för i helvete kom fram nu! " Då vågade jag inte göra så mycket mer än att sticka fram huvudet och säga, hej, här är jag.
Sen så började jag babblade på som vanligt och jag drog omedvetet mörkhyadeskämt som - Du har ingen kompis som spelar trummor? Ja, tydligen ska man vara försiktig med sina ordval när man är full med latinos.
Sen så trampade jag och Linnea hem, lagomt så att vi kunde möta mamma och pappa när dom var påväg till Jobbet. Det blev en helkväll!


Kommentarer
Postat av: linnea

haha vad roligt vi kan ha. och du slriver faktiskt jayyebra malle!
ha en bra dag i skolan, jag kan inte sova. jet-lag. vaknade 5 imorse och fick min efterlangtade kräm. =) puss och kram

2007-05-25 @ 06:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0