Call on me

Inatt var min mobil aktiv. Den hade både nationell och internationell trafik på sig kan jag lova er. Det var länge sen det hände så mycket på en natt. jag borde börja lära mig att lägga min mobil på golvet på onsdagsnätter. faktiskt. Det är inte alltid så lätt att somna om efter att man blivit väckt, även om man vägrar att svara föräns dagen efter så kan man fortfarande inte somna om. Fast jag måste erkänna att det känns ju faktiskt väldigt bra.. man känner sig lite eftertracktad haha.


Kommentarer
Postat av: Tammy

ja men var glad att du har folk som ringer dig! Själv är man totalt isolerad från den sociala världen typ. suck

2007-11-29 @ 20:22:35
Postat av: Em

Ja det hade ju varit något, den var ju sjukt god!
Om den inte är för krånglig får du gärna ge mig det receptet:)

2007-12-04 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0