det går bra nu

Mamma o Pappa hade lite julklappsutdelning till mig idag. Det uppskattade jag väldigt mycket, speciellt med tanke på att dom för en gångs skull lyckats köpa kläder som jag gillar + att dom passade. Hur bra som helst.
mamma hade även lyckats hitta en svart variant av dom gröna byxorna jag har efterlyst så nu känner jag mig hel igen. Men du som har snott dom, du kommer inte att komma undan, jag kommer fortfarade klubba ned din när jag kommer på dig. Annars har jag inte så mycket att berätta för er. Dagarna rullar på med telefonprat 8a timmar om dagen. Det finns små saker som gör mig glad och saker som gör mig uppretad. men om jag ska vara helt ärlig så är jag inte lika uppretad som jag borde vara. Min nya taktik fungerar bra, fast bröt jag den nyss? nej jag vet faktiskt inte. Jag mår iallafall jätte bra. I måndags välkomnade jag något som jag inte längre tycker är så roligt. Det gör ju faktiskt bara ont och ibland äger man ut gamla gubbar. iallafall om man rider och heter Linnéa.
Nu ska väll jag mysa ned mig i mina nya sladderbyxor för dom är helt underbara. Kanske ska kika efter nå godis, det brukar ju hända att sådant finns i huset när mamma o pappa är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0