Det tynger lite

Jag fick en förkrossande insikt just nu. Snart är den här veckan över... då börjar nästa vecka... då kommer jag jobba: Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag,Söndag,Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag.
Ser ni hur många dagar det där är? Det är så många dagar jag inte kommer ha något annat socialt umgänge än med Albin. Inge illa menat mot Albin. Men varriation förnöjjer. Om jag har tur kanske jag kan få hänga med en annan Albin med. Det finns dock en person som jag inte kommer kunna träffa under den där perioden, och jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket som jag gör. Sanningen är den att det faktiskt gör mig lite förkrossad.
Jag blir ju inte mindre förkrossad bara för att det där samtalet uteblev och jag fick inget annat i kompensation.
Ejb kommer få ett hårt arbete på Torsdag när vi ska sätta upp mammas julgardiner. Han har nämligen hittat sitt livs mening; Att få mig och Linnéa att tänka på annat än killar och trevliga saker man kan göra med dessa killar.
Lycka till Albin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0