all good things come to an end

först läste jag på tammy's blogg. Sen läste jag på Emma's blogg. sen läste jag på min blogg. sen insåg jag att maja inte har någon blogg, men hade hon haft en så hade det säkert stått om att hon skulle åka iväg ( det ska hon faktiskt göra). jag fick lite magknip nu när jag insåg att jag inte kommer bo med någon av mina vänner. vi kommer splittras upp. För första gången i mitt liv ska jag stå på egna ben. mina ben... mina otränade ben. Jag har varit så naiv att jag trott att jag har stått på mina egna ben sen jag blev singel. Rackarns vad fel jag hade. Jag har inte stått på mina ben, jag har ju haft vänner som agerat som rullstolar åt mig. eller kryckor. fast det är ju klart... någon gång är det  väll dags för mig att bli vuxen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

det kommer du klara galant :)

2007-10-30 @ 20:38:01
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0