do it

Igår lyckades jag imponera grymt mycket på en full person bara för att jag pratade dalmål. Det var ju så gulligt. Dagar som gårdagen gör ju att man kan tacka för att man är född och uppvuxen i dalarna och att man har föräldrar från dalarna och resten av släkten bakåt i tiden från dalarna. Med den bakgrundne kan jag nog inte göra så mycket annat än att snacka dalmål. Jag blev dock lite paff när jag fick 2 fyllesamtal på en kväll, speciellt med tanke på att det råkade vara måndag. men jag klagar inte, jag tycker att det var riktigt roligt.  Tack.
Ja, vad händer mer i min vardag? Jag sitter och väntar på frierier från någon kille. men det händer ingenting. Det händer så lite att jag inte har fått ett sms eller mail eller dylikt. Anledningen till att jag väntar på frierier är  inte för att jag råkar ha någon som skulle kunna fria utan den verkliga anledningen är att jag har nog aldrig haft så mycket otur i spel som jag hade idag.Helt otroligt vad dåligt det gick. Otur i spel, tur i kärlek. Giv mig kärlek.
Fast om ingen kille tänker erbjuda mig kärlek så tänker jag köpa en ny klänning imorgon, om den finns kvar. Den kan få ge mig kärlek. jag kan ge den kärlek. Vi kan älska varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0