en vecka går så fort

nu har det gått en vecka sen jag och Tammy satt och hade disco i spöregnet på vägen mot Öja. Vi hade en grym kväll och en bakfull måndag. Veckan passerade och vad hände egentligen? jag vet inte, jag är dagvild, jag har guldfisk minne och egentligen bara väntar jag. Ligger på soffan och väntar. Ligger i majsans säng och väntar. sitter i majas kök och väntar. På torsdagen åkte jag och Tammy till min stuga. Det kan ni läsa om mer i hennes blogg. det var mysigt och roligt. Fyllesamtal och mongo disco. Fredagen bestod av herr ågren och ett resturangbesök i gävla. wow. Lördagen åkte jag till Rättvik med majsan. Hälsade på lite och fikade med Daniel. Åkte en trång buss, sminkade mig hemma donade och drog iväg på förfest hemma hos Johan. Mycket lyckad tillställning. sen drog vi på etage. Jag hade grymt sjukt jävla kul där. Bortsett från tjejen som vällte ut hela min cider utan att säga förlåt eller köpa en ny. Hon hade kunnat få smaka på min höger om inte petter hade uppmanat mig till att vi skulle gå till baren och köpa mig en ny. Det blev baren med petter. Det blev mera shot som förgyllde min kväll. Det blev ett nattbesök på donken och det blev en mycke trevlig promenad sådär mitt i natten då nattbussen hade bestämt sig för att inte invänta mig. Eller så var det jag som bara inte orkade gå dit för jag hade iaf inga lösa pengar. idag var det den ultiama bakfylledagen fast jag var inte sådär oförskämt bakfull som jag förtjänade att vara. Men jag tackade inte nej till att må ganska bra. Nu ska jag sova. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0