Har du ätit jordnötter idag?

Igår blev det verkligen en helkväll.
Gänget; Linnea, Kusin Karin, Bror Martin och Kilas den store drog hem till Höggravida Mallan på förfest. Eller egentligen var det hennes mamma som faktiskt hade förfesten. Jag hade med mig en gammal vän - Tyskt lantvin. Karin hade med sig mycket finare vin ( men jag tycker fortfarande att mitt är charmigt gott). det dracks, det tog kort och det planerades en resa till Barcelona. Tiden rann iväg på tok för fort och helt plötsligt stod vi nere på stan. Vi tog ut pengar och tog oss in på Harry's. Med lite vilja så går allt.  Inne på Harry's var det mycket folk och det blev mycket dricka. Jag träffade på Johan: Har du ätit jordnötter idag? Hur fan kunde killen veta om det? Jag var ärlig och la fram sanningen. Då kunde inte vi hångla för då kunde han dö.. då tyckte jag att han skulle vara snäll mot mig för annars skulle jag hångla med honom. Vi drack lite och dansade runt lite. Linnéa gik och pratade med en kille som on trodde var en annan kille. Killen som hon trodde att det var råkade vara på etage och inte harrys.
När klocken var två så tog musiken slut och dansagolvet tömdes och alla människor hamnade i jackkön. Av någon anledning så gick den kön jätte snabbt och jag hade kvar min lapp. woow. rekord. två lördagar i rad.

Traskade ned på mcdonken och köpte ett lager med cheeseburgare. Eller egentligen bara 2 och 2 naturella. Min cheeseburgare gav jag bort, käkade upp eller käkade någon annan upp. Jag har bara ett minne av den första tuggan och att det inte fanns någon gurka. Jag tappade bort mig med jag blev hittad. Sen blev det mycket virrande runt innan jag,johan och jonas hoppade in i en taxi hem till källviken. I taxin så får johan flirta in sig hos Tammy som flyr från ett mörkt rum och in i en taxi till Källviken. Hon knackar på och hon kommer in. Johan blir löjligt glad och hoppar runt som en liten flicka. Sen snor vi en varsin öl av pappa och sätter oss i mitt rum. Jonas somnar gott i min säng och låter oss lite mer sociala efterfesta lite. Johan tyckte mina pyamasbyxor var löjligt roliga. Tammy hamnade på golvet som vanligt. Jag hade ju inget bord hon kunde ligga under. Och från tomma intet utbrister jag, högt och överlyckligt: Johan! Har du sett mitt nya backgammon?!?!
Där var det dags att säga godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0