Home sweet home.

Nu är det dags att uppdatera bloggen från min dator. från MIN dator. Det var sjukt länge sen jag gjorde det. Så länge sen att tangentbordet inte känns lite lugnande mot mina fingrar som det gjorde en gång i tiden. Men vad gör man när ens egen dator har börjat motarbeta en själv. Den vill inte spela upp Filip och Fredriks " Sommar" i P1, att kika på klipp på youtube är blott en dröm, på facebook kan man bara läsa vad folk skriver till mig.. men inte svara. Ljudkortet bestämmer sig ibland för att inte vara tillgängligt, varje gång folk lägger upp saker i delade mapparna på datorn så hakar den upp sig. Listan skulle kunna bli lång på saker som krånglar med min dator. Jag förstår inte varför den har gett upp. Jag ska oxå ge upp. Jag ska ge upp dig. Killar bara ljuger, så sant som det är sagt.

Kommentarer
Postat av: Taaaammy t

Din dator kanske också är av det manliga könet och bara lurar dig och ger dig falska förhoppningar, fast ingenting egentligen alls fungerar?
Tack för promenixen honey!

2007-11-01 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0