i don't care any more

jag är lika nedlagd som posten kommer vara om 100 år.  Eller nej, egentligen är det alla ni som är nedlagda. För vet ni vad, jag kommer sluta bry mig om alla dom som inte finns där för mig. Varför ska jag bry mig om folk som kanske inte har tid eller energi på att visa att dom blir glada?
Och jag kan berätta för er att jag är så jävla trött på alltihopa så snart bosätter jag mig i en stuga mitt ute i skogen och gör hemarbete till HL display för att få ihop lite pengar som ska räcka till mat och möjligtvis lite schampoo. Jag kan underhålla mig med promenader och mitt nya backgammon spel som jag köpte idag. Jag kan till och med spela det med mig själv om det nu är så. Jag är trött på att hela tiden behöva bli besviken. Jag ska inte bara sluta bry mig om dumma människor. Jag ska sluta ha förhoppningar. Jag sa att jag inte klädde i att vara arg, men att vara arg och bitter är nog faktiskt mitt rätta ja. Nu ska jag gå och vara besviken veckan ut, men sen är det slut på det.


Kommentarer
Postat av: Tammy

att vara bitter är nog våra sanna jag i slutändan.. men det där emd att arbeta hemifrån i en stuga lät väl perfekt?

2007-10-10 @ 13:02:59
Postat av: Lenny

Hej malin min væn! Håll ut, jag dyker upp om en månad och då kommer jag vara en arbetsløs och lessen sucker igen! Just nu ær jag dock en glad mænniska! Mitt norska nr ær: 004799372680! Ring mig så kan jag dela med mig av min positiva energi!( nu blir du væll sugen?)
Jag saknar dig, Mallanbrallan!

2007-10-10 @ 14:26:56
URL: http://linneayeah.blogg.se
Postat av: Sandra

Malin!! Skärp dig ;) Du är den där glada och spralliga innerst inne, haha. Hoppas allt löser sig för dig!

2007-10-10 @ 18:30:06
URL: http://sandra1986.blogg.se
Postat av: Pernilla

nej malin! inte vara bitter! fast iofs är magnus betnér bitter och rolig och snygg som fan. så bitter kanske är det bästa ändå? jag tror att björn kan vara typ... 23-24 kanske? inte kan han väl vara äldre än så?!

2007-10-10 @ 20:09:17
URL: http://chibichibimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0