Igår

Igår

.. tog jag en spruta i min arm

.. var jag på stan med mamma och betedde mig som en 5 åring som inte sovit 10 timmar på en natt

.. fick jag utbrott på alla som frågade mig om hur det gick med oslo

.. gjorde jag en sallad åt mamma

.. tog jag och Daniel våran vänskap till en ny nivå ( vi blev vänner på facebook)

.. såg jag på Boston Tea Party och blev sugen på att prova äta människokött

.. var jag 100 % säker på att jag skulle vinna 10 miljoner på en trisslott jag ska köpa idag

.. hade jag Tammy på besök

.. döpte jag ocg Tammy hennes mobilsmycke som ser ut some n discokula till Jimmy

.. letade jag och Tammy efter jimmy i min säng och sjöng på jimmy låten samtidigt

.. fick jag ett oväntat sms. Alla andra var väntade eftersom det var svart som på sms jag redan hade skickat iväg

.. fick jag 2 nya artic monkeys låtar till min samling

..  bestämde jag mig för att köpa ett Backgammon spel

.. kliade jag mig på armen

.. fick jag tilltbaka min hosta

.. kom jag på att man faktiskt kan spela tennis någon dag

.. åt jag två hamburgare utan sallad

.. hade jag överlag en ganska så seg dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0