Planerarn

Jag är asbra på det här med att komma på bra idéer.
I samma veva som mamma tröck ned min åka tillbaka till Dublin plan så byttes den ut till en annan lovande plan. Sälen 08. Alltså Sälen 2008, inte något stockholmssälen här inte. Så under hösten har jag haft planer
Flytta till Dublin ( åkte hem efter en vecka)
Flytta till Oslo ( åkte hem efter en vecka)
åka till Falun ( ja det gick bra)
Flytta till Oslo ( det sket sig)
Flytta till Göteborg ( jag sökte 2 lägenheter som 900 andra oxå sökte)
Flytta till Dublin ( sökte massa rum men mamma motarbetade)

Sen imorrse stod jag i duschen och funderade... Sälen...Ja det hade varit roligt.. fast Tammy vill nog inte dit..
Sen nu ikväll kommer tammy med det geniala förslaget: Malin, ska inte vi flytta till sälen?
Nu har karusellen börjat snurra och vi söker jobb i Sälen.

Kommentarer
Postat av: Em

Jag håller med, sälen låter som en plan tycker jag. Nära och bra till skillnad från dublin och oslo, oxå blir det en anledning till att åka lite mer snowboard.. eller dricka alkohol på Hc!

2007-10-16 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0